Over de HvA

De Hogeschool van Amsterdam telt 25 studieverenigingen van allemaal verschillende soorten opleidingen. Van Maatschappij en Recht tot Communicatie en Bedrijfskunde. De studieverenigingen van de HvA organiseren jaarlijks tientallen evenementen. Elk jaar bundelen wij de krachten samen en organiseren we de grootste evenementen. We organiseren bijvoorbeeld een kerstgala of kroegentochten waar meer dan honderden studenten op af komen om samen van het leven te genieten.

Binnen de opleiding Bedrijfskunde worden verschillende vakken aangeboden. In de eerste twee jaar krijg je vakken als Informatiemanagement, Gedrag in Organisaties, Professionele Ontwikkeling en Finance en Accounting. De studenten worden op de opleiding opgeleid om na de studie adviezen te kunnen geven binnen verschillende branches.  De opleiding is erg breed en zorgt ervoor dat je van bijna alle branches informatie weet waardoor adviezen geven een eitje wordt!

Nostro wenst alle studenten heel veel succes in de studententijd en hopen dat iedereen er een mooie tijd van maakt!

Studieverenigingen aan de HvA
0 +